verwarming
verwarming
NU we binnen kort weer moeten gaan stoken wil ik mijn scherm b&J (B&O)
via een tijdproggramma de vloerverwarming s, nacht 2 graden lager laten branden en s morgens weer 2 graden om hoog doen.
weet iemand hoe ik dat doe
bvd
ed
via een tijdproggramma de vloerverwarming s, nacht 2 graden lager laten branden en s morgens weer 2 graden om hoog doen.
weet iemand hoe ik dat doe
bvd
ed
Re: verwarming
In het scherm kan je gewoon tijdprogramma's maken. En je thermostaten (ik weet niet welke je hebt) kan je (meestal) instellen de temperaturen bij comfort/out house/night ofzo. Als je wil kan ik er wel een keer weer naar kijken.
graag, maar kan alles dan niet via het scherm?
of zit er in de ruimtethermosaat ook een tijdklok 9ik heb ze met Lcd schermpje en 2 voudige knop van B&J
of zit er in de ruimtethermosaat ook een tijdklok 9ik heb ze met Lcd schermpje en 2 voudige knop van B&J
Een tijdklok in de thermostaat lijkt me niet (en dat wil je op zich ook niet). Maar in de thermostaat kan je wel aangeven wat hij moet doen, als je aangeeft dat je af- of aanwezig bent ofzo. Wat is het type, dan kijk ik even (na het weekend)
Het type is 6128-500 ruimte temp regelaar
grt
ed
grt
ed
Bij de instellingen kan je de basis temp instellen. En de temp instellingen bij stand-by enzo (temp met "K" zijn + of - x temp (relatief), anders is het met graden celcius aangegeven). Je kan geen tijden instellen.Dat kan je dus beter in je schermpje instellen. en dan kan je bijvoorbeeld via een scene een waarde laten verzenden.
als jij zin heb wijnand wil jij er dan eens naar kijken, vooral in combi met lichtscene snap ik nog niet.
sure, je kan het mailen.
Hoi Wijnand
had je het bestand al ontvangen via tour sendt?
had je het bestand al ontvangen via tour sendt?
Sorry, was even druk, maar wilde je bestand ophalen, maar was al expired. Als je het nog eens wil doen, zal ik het zo snel mogelijk ophalen.