Probleem met Loxone connectie
Geplaatst: ma 13 mar 2017, 08:21
Hallo,
Sinds een week of twee heb ik een probleem met de connectie van Loxone.
ik heb het probleem gemeld bijLoxone maar die verwijzen naar KNX als oorzaak.
Ik heb Loxone miniserver ook al terug naar fabrieksinstelling gezet maar geeft hetzelfde resultaat.
Hopelijk kan iemand advies geven.
Dit is de opstelling:
lijn 1.0.0 IP
lijn 1.1.0 - 1.2.0 - 1.3.0 TP
lijn 15.0.0 - 15.1.1 TP
in de properties van al de bovenstaande staat 'bus connection' op "NONE"
De bus details als ik Loxone selecteer (1.1.250) geeft de onderstaande error:
En zoals je kan zien blijft het veld 'individual address' blanko.
ALs ik zelf het veld 'Individual Address' invul met "1.1.250" en ik druk op <Address Free> (het adres s vrij) blijft de error, ook als ik op <Retry> druk. Idem als ik bv 15.1.250 neem.
Heeft er iemand een idee waar ik moet gaan zoeken ?
Alvast bedankt
Werner
Sinds een week of twee heb ik een probleem met de connectie van Loxone.
ik heb het probleem gemeld bijLoxone maar die verwijzen naar KNX als oorzaak.
Ik heb Loxone miniserver ook al terug naar fabrieksinstelling gezet maar geeft hetzelfde resultaat.
Hopelijk kan iemand advies geven.
Dit is de opstelling:
lijn 1.0.0 IP
lijn 1.1.0 - 1.2.0 - 1.3.0 TP
lijn 15.0.0 - 15.1.1 TP
in de properties van al de bovenstaande staat 'bus connection' op "NONE"
De bus details als ik Loxone selecteer (1.1.250) geeft de onderstaande error:
En zoals je kan zien blijft het veld 'individual address' blanko.
ALs ik zelf het veld 'Individual Address' invul met "1.1.250" en ik druk op <Address Free> (het adres s vrij) blijft de error, ook als ik op <Retry> druk. Idem als ik bv 15.1.250 neem.
Heeft er iemand een idee waar ik moet gaan zoeken ?
Alvast bedankt
Werner